هفته نامه خبری جوانان افغان

این وبلاگ برای شما افغان های قهرمان است که از طرف bolgskyسرور قدرت مند پشتیبانی می شود وبه اهمیت vip internet caf......

هفته نامه خبری جوانان افغان

این وبلاگ برای شما افغان های قهرمان است که از طرف bolgskyسرور قدرت مند پشتیبانی می شود وبه اهمیت vip internet caf......

این هفته موضوع مورد بحث: پیشرفت افغانستان

 

 

با ابراز تشکر وسپاس از شما عزیزان که مطالب مورد بحث ما را خواند ونظرات خود را داده اند 

 

موضوع مورد بحث این هفته پیشرفت افغانستان است  

شما جوانان در این مورد چه فکر می کنید؟ مردم و دولت در این رستا چه باید کنند؟ 

 

چگونه کشور افغانستان را به کشورها همسایه وجهان مساوی کنیم؟  

ایا با این امنیت واین اقتصاد ٬کشور افغانستان پیشرفت می کند؟

 امین  استم از ولایت پروان

سلام

 من فکر می کنم  که پیشرفت کرد می توانیم با یک نظام عالی  در صورتی که مردوم با دولت نزدیک باشد

رضا  از ایران به ایمل ما پیام ارسل نمودن

من فکر می کنم که که دولت افغانستان باید در این  کار با یک پلان کاری خوب

کار کند  و از امنیت شروع کند  تا اموزش و پرورش افغانستان فعالیت کند و

مردم را با دولت نزدیک کند 

نظرات 2 + ارسال نظر
دانیال 1390/03/20 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.danyal.ir

لطفا در مورد مصادره شعرای افغان توسط ایران و ترکیه هم مطلبی بنویسید ... همان طور که میدانید جناب مولانا ، شاعر شوریده متولد بلخ بوده است و اصالتا افغانی می باشد !

دانیال جان تشکر از پیام شما امشالله در مورد این شخصیت بزرگ جناب شیخ مولانا جلالدین بلخی مطالب نوشته خوایم کرد و به شما پیام خواهیم نمو د

امین استم از ولایت پروان 1390/04/09 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام من فکر می کنم که پیشرفت کرد می توانیم با یک نظام عالی در صورتی که مردوم با دولت نزدیک باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد